Nola aukeratu irudi on bat nire webgunearentzat

Vinilo aukeraketa

“Hitzekin konta badaiteke, ez nitzateke egunero kamera batekin ibiliko” zioen Lewis Hine argazkilari estatubatuarrak. Irudien balioa hitzen araberakoa izango da beti, irudi bakar batek emozio bat, ideia bat, definizio bat edo kontzeptu bat transmititu diezaioke. Horregatik, funtsezkoa da gure webgunera eta sare sozialetara igotzen ditugun argazkiak zaintzea, gure enpresa ordezkatuko baitute. Egunero Interneten mugitzen den […]

Irakurri gehiago…

Sortu ezazu ecommerce edo online denda bat 9 pausutan

Azken hamarkadan, eCommerce bezela ezagutzen diren online dendek arrakasta handia lortu dute, gainera 2019 urtean, Amazon bezalako Marketplace-n laguntzaz portal hauetan egiten diren salmentak asko handituko direla aurreikusten da. Aurreikusten den gorakada nabarmenari heldu nahi badiozu eta online denda bat ireki nahian bazabiltza, jarrai itzazu jarraian azaltzen ditugun 9 pausuak eta modu oso erraz batean […]

Irakurri gehiago…

Proiektu berria: Zarautz Rugby Taldearen Match Center-a

Zarautz Rugby Taldea-rentzat garatu dugun Match Center aplikazioa aurkezten dizuegu. Errugbi taldeak Espainiako txapelketa antolatzean zuen erronka ikusita, denbora errealean 3 zelaietan jolasten ziren errugbi partiduen gertaerak jaso eta web bidez publikatzeko sistema bat garatu dugu. Sistema honek errugbi jokoen denborak, zatiak, entseguak, bihurketak eta beste hainbat gertaera jaso eta datu base batean gordetzen ditu, […]

Irakurri gehiago…

Ba al dakizu zein den datua, informazioa eta ezagutzaren arteako ezberdintasuna?

Analitika edo Big Data proiektu bati buruz hitz egiten dugunean, askotan, datua, informazioa eta ezagutzak definizio bera izango balute bezala nahasten ditugu. Baina ba al dakigu bakoitzaren esanahia zein den? Zein ezberdintasun dagoen beraien artean? Nondik eta zertarako sortzen den bakoitza? Enpresa estrategiei balioa gehituko dien edozein prozesu abiatzeko hiru termino hauen esanahia zein den […]

Irakurri gehiago…

Ikasi nola hobetu dezaketen WPO teknikek zure web orriaren SEO kokapena

Asko idatzi da SEO, SEM eta marketing digitalari buruz, teknika hauek negozioari eragin dietzaieken onuraz, baita Google eta beste bilatzaileen emaitzetako kokapenak bisita kopuruan izan dezaken erlazioaz. Baina teknika guzti horiek askotan ez dira nahikoak, gehienbat jakina denean web orri baten karga abiadurak kokapenarekin erlazio estua duela. Web batean publikatzen diren baliabide estatikoak, zerbitzariak orria […]

Irakurri gehiago…

URL helbideen garrantzia SEOan

SEO edo bilatzaileen kokapenean eragiten duten faktore asko daude. Horietako bat URL helbideen itxura da. Gure web orriaren edukia indexatzen eta bilatzaileen kokapenean lagunduko duten URLak diseinatzen azalduko dizugu. Dakigun bezala, Google eta beste bilatzaileek gure edukia eta erabilitako meta deskripzioak irakurtzen dituzte emaitzetan eragingo dituzten hitz gakoak ateratzeko. Eduki hontaz gain URL helbideetatik ere […]

Irakurri gehiago…

Erabili WordPress zure negozioa interneten zabaltzeko

Zure negozioaren web orria da interneten zure produktuak eta zerbitzuak saltzeko tresnarik garrantzitsuena. Marketing digitaleko estrategiaren zutaberik garrantzitsuenetako bat gainera interneten presentzia eskuratu nahi denean. WordPress bezalako web orri batek asko lagunduko digu horretan. Zer da WordPress? WordPress munduko CMS (Content Managament System) erabilienetako bat da. 2019ko urtarrilean CMS guztien %60a izan da eta web trafiko […]

Irakurri gehiago…

Nola sortu oso erraz API Rest bat AWS Lambda eta API Gateway erabiliz (I)

Aurreko sarrera batean esaten genuen bezala, ServerLess arkitektura berriek koste urriko soluzioak eskeintzen dituzte, aplikazioak guztiz modularizatzeko aukerarekin eta eskalabilitate aukera handiarekin. ServerLess edo FaaS bezala ezagutzen dira, hodeian exekutatzen dira eta denbora horretan izandako kargagatik bakarrik kobratzen gaituzte hodeiko zerbitzu hornitzaileek. Sarrera honetan zehazki Amazon Web Services-ek eskeintzen dizkigun AWS Lambda funtzioak erabiliko ditugu […]

Irakurri gehiago…

HTTP/3, HTTP protokoloaren azken bertsioak QUIC erabiliko du garraiorako

Seguruenik orain arte HTTP protokoloaren (HTTP/3) azken bertsioaz zerbait entzungo zenuen baina seguruenik HTTP-over-QUIC bezala izango zen. Orain arte protokoloaren bertsio esperimental bat izan den bezala, IETF erakundeak bertsio egonkor bezala berrizendatzea erabaki du, horrela HTTP protokoloaren hirugarren bertsioa izango da eta HTTP/3 izena izango du. Bere garaian Spdy, Google-ek garatutako protokolo esperimentala HTTP/2 izatera pasa […]

Irakurri gehiago…

Nolakoa da web baten garapen prozesua?

Web guztiak ez dira berdinak ezta webak garatzen dituzten talde guztiak ere. Bakoitzak bere prozesua izango du, atalen batean gehiago sakonduko du agian baina hau da Saretzen Web Estudioan web proiektu bakoitzarekin jarraitzen dugun garapen prozesua. Web proiektu baten garapen prozesuak hainbat fase ditu. Proiektu guztiak bezala, bezeroarekin hartu emanarekin hasten da eta proiektuaren entregarekin […]

Irakurri gehiago…

Web orri honek cookiek erabiltzen ditu erabiltzailearen nabigazioa errazteko